دوستون دارم...تاابد...

قدرشونوبدونیم تروخدا....

1394/4/4 11:27
نویسنده : رکسانا...
142 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی که تو 1 ساله بودی، اون (مادر) بهت غذا میداد و تو رو می شست و به اصطلاح تر و خشک می کرد تو هم با گریه

کردن و اذيت کردن در تمام شب از اون تشکر می کردی

 

وقتی که تو 2 ساله بودی، اون، بهت یاد داد تا چه جوری راه بری تو هم این طوری ازش تشکر می کردی که ، وقتی صدات

می زد ، محل نميگذاشتي و فرار می کردی

 

 

وقتی که 3 ساله بودی، اون ، با عشق تمام غذایت را آماده می کرد تو هم با ریختن ظرف غذا ،کف اتاق ، ازش تشکر می

کردی

 

وقتی 4 ساله بودی، اون برات مداد رنگی خرید تو هم، با رنگ کردن میز و ديوار ازش تشکر می کردی تا نشون بدي چقدر

هنرمندي !

 

 

وقتی که 5 ساله بودی، اون لباس شیک به تنت کرد تا به تعطیلات بری تو هم، با انداختن خودت تو گِل، ازش تشکر کردی

 

 

وقتی که 6 ساله بودی، اون، تو رو تا مدرسه ات همراهی می کرد تو هم ، با فریاد زدنِ : من نمی خوام برم!، ازش تشکر

کردی

 

 

وقتی که 7 ساله بودی، اون، برات وسائل بازی خرید تو هم، با پرت کردن توپ به پنجره همسایه کناری، ازش تشکر کردی

 

 

وقتی که 8 ساله بودی، اون، برات بستنی ميخرید تو هم، با چکوندن (بستنی) به تمام لباست، ازش تشکر ميکردی

 

 

خلاصه............

 

وقتی که 50 ساله بودی، اون، ديگه خيلي پير بود و مریض شد و به مراقبت و کمک تو احتیاج داشت تو هم با

سخنرانیکردن در مورد اینکه والدین، سربار فرزندانشون می شن، ازش تشکر کردی

 

 

همیشه به یاد داشته باش که به مادرت محبت کنی و اونو دوست داشته باشی، چون در طول عمرت فقط یک مادر و پدر

داری ولي هزاران دوست ، هزاران فرصت تفريح ، هزاران ساعت وقت براي کارهاي ديگه و .........

امروز وقتي مادرم را ديدم رويش را ميبوسم و بهش ميگم ماماني دوستت دارم و به دوستانم هم ميگم که من از ته قلبم

مامانم را دوست دارم

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

همراه رایانه
4 تیر 94 13:11
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
nikta
15 تیر 94 15:53
سلام مرسی که به من سر زدید شما هم لینک شدید ممنونم...
ĸoѕαr
15 تیر 94 16:37
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. سلام... چشم حتما...
نازنین
22 تیر 94 10:55
خیلی ممنونم که منو لینک کردین بازم به من سر بزنیدبا تشکر از شما دوست خوب خواهش میکنم....
محجوب بانو
26 تیر 94 0:09
سلام عزیزم خیلی وب خوشکلی داری ممنون که پیشمون اومدی گلمباز هم بیا ممنونم...