دوستون دارم...تاابد...

جایزه ام رسید...

1394/6/1 11:39
نویسنده : رکسانا...
781 بازدید
اشتراک گذاری

                                            

 

                                                         

 

     

                                                   

 

 

این امضای قشنگ ازطرف دوست خوبم نیکتا جونه که تومسابقه ای که

 

 

گذاشته بود من نفر دوم شدم ونیکتا

 

 

جونم زحمت کشید وبرام درستش کرد...    

 

 

نیکتا جونم خیلی خیلی ازت ممنونم

 

 

خیلی خیلی دوست دارم

 

 

 

 

                      

پسندها (2)

نظرات (2)

نیکتاوایدا
1 شهریور 94 20:43
وظیفه بـود عزیزم دوست دارم):
رکسانا...
پاسخ
منم دوست دارم تا ابد ..................
هليا
5 شهریور 94 15:14
¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤--------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤--------------------------¤¤¤ ____¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤ ___ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤ __¤¤¤-------------------------------------------------------------------¤¤¤ __¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤ __¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست-------------------------- ¤¤¤ __¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤ __¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی----¤¤¤ ___¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد----¤¤¤ ____¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ______¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤ ________¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ __________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن--------¤¤¤ ___________¤¤¤¤--------لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _______________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤ __________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ _____________________¤¤عشق به خدا¤¤ ________________________¤¤¤¤¤¤¤ _________________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پایدار________¤ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥هلیا هستم