دوستون دارم...تاابد...

به سلامتی مادر...

1394/4/1 10:30
نویسنده : رکسانا...
155 بازدید
اشتراک گذاری


 

گفتم : مادر
گفت: جانم
گفتم : درد دارم
گفت : بجانم
گفتم :خسته ام
گفت : پریشانم
گفتم  : گرسنه ام
گفت : بخور از سهمِ نانم
گفتم : کجا بخوابم
 گفت : روی چششمانم

.
.
.
اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم
همیشه از درد گفتم و از رنج
به سلامتی مادر:
 واسه اینکه دیوارش از همه کوتاهتره

به سلامتی مادر :
 بخاطر اینکه هیچوقت نگفت من ، همیشه گفت بچه هام

به سلامتی مادر:
 بخاطر اینکه همیشه از غمهامون شنیداما هیچوقت ازغمهاش نگفت به
سلامتی مادر
بخاطر اینکه از سلامتیش برای سلامتی بچه هاش همیشه گذشته
به سلامتی مادر :
 بخاطر زندگی که همراه با شادی و امید و مهربونی بهمون میده

به سلامتی مادر :
 چون هیچوقت خستگیشو به رخمون نمیکشه و ازش گلایه ای نمیکنه 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

نازنین
21 تیر 94 13:53
سلام عزیزم وبت حرف نداره خوش حالم می کنی به منم سربزنی .باآرزوی سربلندی راستی اگه اومدی نظر بذار که بدونم اومدی سلام... ممنون که بهم سرزدی...