دوستون دارم...تاابد...

دوستون دارم خیلی خیلی زیاد.....

1394/5/15 9:06
نویسنده : رکسانا...
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای مهربونم...

 

 

بالاخره بالطف شما دوستای خوبم تونستم عکسای مسابقمو

 

آپلودکنم...

 

 

ازتون خیلی خیلی ممنونم...

 

جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن

 

 

 

جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن

 

اینم عکس خودمه که کاپ اول شدن استان مازندران روتودستام گرفتم...

 

 جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن

 

اینم یه عکس دسته جمعی بادوستام...

 

 

جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن

 

اینجایه فرم زدم توپارک چیتگرتهران...

 

 

جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن

 

این عکس بعدتموم شدن مسابقست که داشتیم میرفتیم خونه دخترعمه

 

مامانم نفهمیدم کی خوابم برد..خواب آلود

 

 

جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن

 

این حلقه گل ازطرف داداش جون وباباجونم بودبوس

 

این دسته گل ازطرف دایی جون وزن دایی جونم بودبوس

این دسته گل ازطرف  عمه جون المیراوشوهرعمه وآنیساجونم بودبوس

اینم ازطرف خاله جون حدیث وامیرمحمدجونم بودبوس

اینم ازطرف عموجونم وزن عموجونم وشبنم جونم بودبوس

اینم ازطرف خاله جون محدثه وشوهرخاله وحسام جونم بودبوس

 

جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن جشن

 

بوسبوسبوسدست همشون دردنکنه خیلی خیلی دوسشون دارمبوسبوسبوس

 

 

چندروز دیگه توباشگاهمون همایش داریم اونجاهم کادوزیادهست

 

حتما عکساشومیزارم

 

پسندها (8)

نظرات (10)

محجوب بانو
15 مرداد 94 23:31
سلام عزیز دلم باز هم بابت اول شدنت بهت میگم گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم انشالله همیشه اول باشی خیلی خوشحال شدم که تونستم بهت کمک کنم ، عزیزم راستی، ممنون که پیشمون اومدی و کلی نظر خوشکل برامون گذاشتی
رکسانا...
پاسخ
خواهش میکنم خاله جونم
نیکـتا
18 مرداد 94 13:58
امیدوارم همیشه موفق باشی گلم
رکسانا...
پاسخ
ممنون
کیانا
18 مرداد 94 16:44
باید آدرس عکستو بذاری ...
رکسانا...
پاسخ
ازراهنماییت ممنونم
roya
19 مرداد 94 14:19
خععععععلی خوشحالم که اول شدی گلم...امیدوارم همیشه موفق باشی
رکسانا...
پاسخ
مرسی رویاجونم
مامان هانیه
21 مرداد 94 2:15
سلام رکسانا جون بهت تبریک میگم عزیزم،ایشالا در همه مراحل زندگیت موفق باشی
رکسانا...
پاسخ
ممنون ازتون
کیانا
21 مرداد 94 7:41
میبینم بیداری ..
رکسانا...
پاسخ
آره اون روزی که کلاس ریاضی دارم صبح زودبیدارمیشم شماچرابیداری ؟؟؟؟؟
مامان دلنیا
21 مرداد 94 8:49
عزیزم تبریک میگم ایشالله مسابقات المپیک ببینیمت ومدال طلا بگیری
رکسانا...
پاسخ
دستتون دردنکنه
زهـــــــــرا
21 مرداد 94 11:01
آفرین رکساناجون انشاالله همیشه موفق باشی...
زهـــــــــرا
21 مرداد 94 11:01
مطالبت همشون عالی بودن...
زهـــــــــرا
21 مرداد 94 11:01
به منم سربزن و بانظرات خوبت همراهیم کن....دوست دارم
رکسانا...
پاسخ
ممنون که پیشم اومدین...