دوستون دارم...تاابد...

من اومدم بادست پر....

1394/5/9 19:16
نویسنده : رکسانا...
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای مهربونم... 

 

دلم خیلی براتون تنگ شده بود...              

 

من ومامان جونم چهارشنبه ساعت    شب رفتیم باشگاه تابرای رفتن به تهران آماده بشیم...

 

همه اعضای خانوادم برای من اومده بودن.قراربودکه ماساعت   شب حرکت کنیم ولی انقدراتوبوسموندیراومدکه

 

ساعت حرکتمون   شدهمه کلافه شده بودن وخسته.خلاصه باهمه خداحافظی کردیم وحرکت کردیم.مربیمون

 

برای همه ساندویچ سفارش داد همه ماهم گرسنه بالذت خوردیم.ساعت   نصف شب بودکه کمکم خوابمون

 

گرفته بودوخلاصه خوابیدیم.ساعت   صبح رسیدیم تهران ورفتیم به پارک چیتکریه چندساعتی روهم

 

اونجااستراحت کردیم وبعدش صبحانه خوردیم.تازه ساعت شده بود   ولی بایدصبرمیکردیم تاساعت   تادرورودی

 

باشگاه بازبشه.خلاصه بازشدومارفتیم داخل باشگاه.مربیهای هراستان رفتندتا لیست اسم بچه هاروبرای قرعه

 

کشی بدن.درست تاساعت   طول کشید.اول بایدکاتاروها مسابقه کاتا میزدن.که منم جزوشون بودم. البته

 

ازبچه های باشگاهمون فقط مربی برای کاتا   نفر روانتخاب کرد.اسمموکه اعلام کردن قلبم شروع کردبه تپیدن

 

استرسم رفته بودبالا مامانموکه نگوتمام دستاش میلرزید بهم گفتن که رنگ قرمز ببندم برم تو زمین یک کاتای

 

خیلی خوب روانتخاب کردم وفرم رواجراکردم وبرگشتم سرجام منتظرشدم تاحریفم بره فرمشواجراکنه کارش که

 

تموم شداومدسرجاش نشست حالادیگه قلم داشت وای میستادچون بایدمنتظر رای داورامی شدیم وقتی هر 

 

تاداورپرچم قرمز روبالابردن انگاریک لحظه قلبم ایست کرده بود.بایددوباره منتظرحریف بعدی میشدم وقتی

 

دیدمش شوکه شدم گفتم برده منو خلاصه یکی یکی حریفامو پشت سرگذاشتم

واول شدم.

 

 حالا من یه مدال طلا دارم............ویه مدال برنز.............

پسندها (5)

نظرات (7)

F1420
10 مرداد 94 13:02
سلام امیدوارم همیشه موفق باشی رکسانا خانم
رکسانا...
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم ممنون که فراموشم نکردین. خیلی دوستون دارم
roya
11 مرداد 94 11:39
تبریک تبریییییییییک میگم عزیزززززززززززززززم...امیدوارم همیشه موفق باشی
roya
11 مرداد 94 11:41
roya
11 مرداد 94 11:41
یادت نره اگه موفق شدی همش به خاطر دعاهای من بوووووووووودباید یه شیرینی بهم بدی
رکسانا...
پاسخ
بلا که به خاطردعاهای شما دوستای گلم بود خیلی دوستون دارم
محجوب بانو
12 مرداد 94 0:10
سلام عزیز دلم مبارکت باشه واقعا خوشحال شدم و اول شدنت رو از صمیم قلب بهت تبریک میگم انشالله همیشه اول باشی گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیز دلم از شما و مامان مهربونت هم بی نهایت ممنونم که پیشمون اومدید و برامون نظر به اون خوشکلی گذاشتید مامان عزیزت رو از طرف من ببوس و ازشون کلی تشکر کن((قدر مامان نازنینت رو بدون رکسانا جووووووووووووووون،توی دنیا هیچ کسی هیچ کسی نمیتونه برای بچه(مخصوصا دختر)جای مادرش رو بگیره))
رکسانا...
پاسخ
سلام خاله جونم... ممنونم واقعا ممنون...
محجوب بانو
12 مرداد 94 17:04
سلام عزیز دلم خیلی خیلی ممنون که پیشمون اومدی،خیلی خوشحالم کردی،گلم عزیزم برای آپلود عکس که گفته بودی: روی عکست کلیک راست کن و بعدش توی (open wite)گزینه(pint)رو انتخاب کن بعد که عکست اومد:دکمه (ctrl) و (w) رو با هم بگیر یه کادر مقابلت باز میشه برو و گزینه ی (pixels)رو بزن و بعد تیکی که توی یه مربع کوچولو هست رو با یه بار کلیک برش دار(تا عرض و طول عکست دقیقا همونی باشه که میخوای) طول رو هم بیشتر از 500 نگیر(حتی ممکنه بعضی از عکسها 500 هم جواب نده و باید کمتر بگیریشون) عزیز دلم امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم راستی هر موقع هر سوالی داشتی،بدون تعارف بهم بگو عزیزم خیلی خوشحال میشم بتونم کمکت کنم
رکسانا...
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونم...
کیانا
18 مرداد 94 16:51
وبلاگت قشنگه !! خوشحال میشم با هم دوست شیم . راستی چند سالته ؟؟ تو وبم بگو
رکسانا...
پاسخ
ممنونم...البته حتما