دوستون دارم...تاابد...

میرم که ببرم.......

1394/5/4 13:00
نویسنده : رکسانا...
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای مهربونم...

اول ازمامان وباباجونم تشکرمیکنم که مراتشویق میکنندتادرمسابقه بادست پربرگردم...

 

خیلی استرس دارم وبرای خودم  میکنم.

 

وخیلی دلم گرفته که3روز میخوام ازبابام وداداشم دورباشم

 

ولی باز  که مامانم درمسابقه کنارمه ومراتشویق میکنه .

 

قراره بابچه های گروه بامربی وچندتاازمامانهای دوستام با بریم تهران

 

تازه خیلی خیلی چون چندروز نمیتونم شما دوستای مهربونمو ببینم.........

 

حتما میگیرم وموقعی که برگشتم براتون میزارم...

 

راستی حتما برام دعاکنید

 

خیلی خیلی دوستون دارم       

پسندها (2)

نظرات (2)

roya
6 مرداد 94 17:11
همیشه برات دعا میکنم دوووست جوووونم
رکسانا...
پاسخ
ممنون خواهرخوبم
کیانا
10 شهریور 94 15:24
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@