دوستون دارم...تاابد...

برای دخترم....

1394/5/3 8:39
نویسنده : رکسانا...
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این دست های خالی و ساده دخیلتان ، ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید . . .

 

 

امروز برایت اینگونه دعاکردم ! خدایا !

بجز خودت به دیگری واگذارش نکن ! تویی پروردگار او !

پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !

اخلاص درکردارش ! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !

و روزى پر برکت در زندگیش

آمین

 

 

من خــــــــــوشبخــــت ترینم . . .

چـــون تــــــــو رو دارم . . .

تــــــویی که حتـــــی فکر کردن بهت . . .

قلبمـــــو گرم میکـــــنه . . .

تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم . . .

هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم

محبوب ِ قلبـــــم . . .

دوستــــــت دارم

 

 

سلام به همه عزیزان...

 

من مامان رکساناجون هستم...

 

یه خواهشی ازتون دارم ...

 

دخترم پنجشنبه مسابقه داره تهران...

 

میخواستم براش دعاکنیدتابادعای شما مهربونا موفق بشه...

 

دخترم3ساله که دررشته کاراته آموزش میبینه و دان 1 روداره...

 

تواین 1 هفته اخیرهرروزمیره باشگاه وتمرین میکنه...

 

واقعا دیگه ناغذاخوردنم نداره...

 

براش آرزوی بهترینهارودارم...

 

ممنونم ازهمتون

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

roya
3 مرداد 94 12:11
من براش دعا میکنم تا موفق بشه....
رکسانا...
پاسخ
خیلی خیلی ازتون ممنونم
roya
3 مرداد 94 12:12
کی برمیگرده از تهران؟؟؟اخه دلم براش تنگ میشه
رکسانا...
پاسخ
احتمالا بایدشنبه صبح خونه باشه عزیزم... شمالطف دارین...
مامان هانیه
4 مرداد 94 22:07
سلام عزیزم حتما برای رکسانا جون دعا میکنیم،ان شااله که موفق بشه.منم لینکتون کردم
رکسانا...
پاسخ
ممنونم که سرزدین... واقعاممنون...
کیانا
10 شهریور 94 15:23
رکساناجون . نظر ندی ناراحت میشم .